Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av malin carlsson - 1 oktober 2014 19:32

fick bli en enkel middag idag, köttbullar med stuvade makaroner! Just nu kollar jag på desperate housewives och snart ska jag och älsklingen kolla på film! :)

Imorgon har vi båda sovmorgon, underbart! Behöver sova ut :) och sen jobba kvällen imorgon :)

Nu ska vi välja film, skriver mer imorgon :)

Av malin carlsson - 1 oktober 2014 11:37


Min kära läkare ringde och sa att jag ska ta den starka medicinen som kan ge anemi och alla möjliga biverkningar. Och att jag även garanterat kommer få ett missbildat barn om jag blir gravid under eller 6 månader efter behandlingen... Känns inte alls bra.
Så jag sa till läkaren att jag hellre tar antibiotikan och metformin (vanligtvis mot diabetes) mot min hidradenitis. Han skulle då rådfråga med några överläkare om saken. Hoppas han går med på det, tänk om jag tar den andra medicinen och jag ändå får ett missbildat barn även fast jag väntat 6 månader eller mer? Eller får anemi eller någon annan av biverkningarna?

Nej nu sätter jag ner foten!!

Metformin har vid enstaka tillfällen hjälp mot hidradenitis, hoppas det hjälper för mig!

är nu på jobbet, har hänt massa saker så jag mår allt annat än bra över det eller biverkningarna av antibiotikan.. Bloggar mer ikväll eller imorgon :'(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards