Alla inlägg den 29 september 2014

Av malin carlsson - 29 september 2014 17:49

Då jag och min älskling varit tillsammans i 1 år och 5 månader idag, så ska vi såklart göra något extra kul och mysigt. Så vi åt en supergod middag och snart blir det filmmys med popcorn och Marabou med massvis med tända ljus :)

Blir att skriva mer imorgon, har sovmorgon och börjar kl 13 :)

Nu ska jag och mitt livs kärlek ha det mysigt <3

Av malin carlsson - 29 september 2014 11:39

jaha nu har jag rast i 45 minuter, mat har jag ingen med mig så det får bli att lägga sig i soffan en stund Och ha en dejt med John blund. Behövs efter en stressig förmiddag :) sen ska jag hem till min älskling och äta god mat o mysa!

Idag är för övrigt ingen toppendag, antibiotikan tar kål på min mage så jag springer på toaletten hela tiden ( knappt hinner dit innan det är för sent), plus att jag är så trött att jag vill gå i ide i 6 månader tills denna antibiotikakuren är slut :( känner mig helt slut i kroppen och känner bara för att ligga hemma i soffan och sova..


Antibiotika är bland det värsta som finns :( det finns ju viss risk att man får clostridium pga att alla de bra och snälla bakterierna i kroppen slås ut av antibiotikan... Usch hoppas att jag slipper det :(

Nä ska nu vila en stund!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards